Täällä taas pitkästä aikaa.. Ei vaan ole ollut hirmu paljon aikaa kirjoitella tai mitään erityisempiä kuulumisia (: Oon nyt ilmoittautunu ja saanu kuittauksen ilmoittautumisesta kasvattajan jatkokurssille. Työn ja työnhaun merkeissä on kulunut aika ja toki välillä pidetty näyttelyreenjä Vipukan kanssa. Himangalle käypi tie lauantaina. Minä vaan pelkään, että hermostun ja hermostutan koiran ja sitte menee homma pieleen :P Olenhan minä sosiaalinen, mutta aina oon inhonnu esiintymistä vaikka tässähän tärkein on koiruus (: Paras oli tossa ku Villen mummo muisteli jonkun pariskunnan käyneen koiranäyttelyissä.. Isäntä oli esittäny koiraa ja emäntä ollu kehän ulkopuolella kannustamassa. No tuomari oli aloittanut arvostelun "Heikot jalat, veltto häntä..." johon emäntä oli huudahtanut "Älä sitä isäntää arvostele vaan koiraa!" Heh heh hee.. Eikös ollutkin hauska juttu. Minä en tiiä mitä pitäs tehdä, ku on tuo migreeni riesana nykyään aina.. ja oon käyny shiatsussa ja sain mikrokuppauksen ohtaan mut se ei auttanu. Sain viime pe migreenikohtauksen ja näkö meni :( Joko optikolle silmiä tarkastuttaan tai sitten lääkärille oikeaa lääkitystä hakemaan. Mullahan on rillit vaan en ole käyttäny nii on näkökin hieman huonontunu. Oma on vika siis..

Viivi on nyt syöny varmaanki kuukauden ajan Mustista&Mirristä ostettua dieettiruokaa ja jotain muutosta parempaan on tapahtunu. Villen isähän on sitä mieltä, että pidämme koiraa nälissään ja sitten hoidossa se saa taas syödä melkeinpä mitä vaan. Mut kotona se sitte saakin vaan vettä. No ovat ne silti hieman kattoneet, että mitä antavat. Viivin paino on aikalailla sama ku ennenkin, mut ei enää niin jytkyn olonen.. mut onhan sen värikin sellanen mikä kyl isontaa. Vaan jospa me selviäisimme hengissä ja kunnialla näyttelystä.