Niin se alkaa marraskuukin olla kohta ohi. Aika menee välillä turhankin nopsaa. Ajan kulusta tulikin mieleen, että meirän neitillä tuli 1v 6kk viime sunnuntaina täyteen. Vastahan se oli ihan pienen pieni beagle.. ei se kyl ihan aikanenkaan vielä ole.. pennusta menee (:

Parin tunnin päästä pitäs suunnata ystävien pikkujouluun. En tiiä onko mulla joku kaamosväsymys, ku ei millään tahtois jaksaa tehdä mitään. Tai oon mä joulukortteja askarrellu, kirjotellu ja pakettejakin paketoinu mut jos johonki ois meno nii ei millään jaksas. Ja sitte ku meen nii huomaan kotia palatessa, et olikin ihan kivaa.

Jouluaki on mietitty sen verran, että ollaanko tääl Ylivieskas vai mennäänkö Villen siskolle Kannukseen koko porukka. Villen siskonpoika oli ehdottomasti halunnu mummolaan eli täällä vietämme joulun. Kuusen paikkaakin on mietitty.. Sen sijoittaminen tänä vuonna hieman hankalampaa ku aikaisempina vuosina, ku meil on 3 sohvaa olohuoneessa. Eli kaks Villen porukoiden ja yks meidän ku ei viititty raahata sitä vintille eikä aittaan. Näillä näkymin kuusi joutuu nurkkaan ja ehkä se on siel suojassa eräältä piikulilta. Muistan viime jouluna, ku oltiin tuolla omas asumuksessa nii eräästä oli hirmusen hauskaa käydä varisuttamassa kuusta tai yrittää repiä kuusenkoristeita alas.

Joulu on silti tosi kiva juttu. Ei ne lahjat niinkään vaan se, että on perhe koolla. Ja ruokaa saa syödä hyvällä omallatunnolla. Lahjojen antaminen on kiva juttu.. oon yrittäny tänäkin vuonna ihan ajatuksen kans ostaa ja tähän asti oon keksiny hyvin.. Laskin eilen että jotain 7 lahjaa viel ostamatta. Mut enköhän nekin löydä jostain. Mun tarvii tieten alkaa laittamaan itteäni nii en myöhästy pikkujoulusta.

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

1092184.jpg