Siitä onkin tovi kulunut, ku viimeks oon kirjoitellu kuulumisia ja nyt ollaan jopa kesäkuun puolella (: Viivi täytti viikko sitten perjantaina vuoden. Se on äitin iso tyttö ja ehkä vähä isinki ;) Eilen käytiin mun serkulla kyläs ja laitettii siel Viivi Minttu-beaglen kans häkkiin. Ihan hyvinhän ne siel meni. Nauratti, ku välillä töröttivät mökin katolla siel häkis ja sit ku toinen lähti pois nii toinen lähti kans mut toinenpa palas takas. Tätä jatku jonkun aikaa ja mua vaan nauratti niien touhut. Sit Viivi alko jossain välis huutaa, ku näki mun siin pihalla. Se suorastaan itki. Juu ei meiän piikuli oo mitenkään läheisriippuvainen..heh.. Yhes välis paistettiin makkaraa ja Viivi "jodlas" sielt häkistä, et "mulle kans". No minä sitte vein, ku kaikki kaksjalkaiset oli syöny nii molemmille tytöille omat makkarat. Viivi pudotti oman maahan, haisteli hetken ja sit katto mua et "hei tää on ny ihan hiekkanen". Siin sit Minttu tuli ja nappas toisenki makkaran ja hetken kulki kaks makkaraa suussa. Voitte vaan kuvitella miltä se näytti. Koht kuulu sit hirvee meteli. Viivi alko tieten puolustaa, että "prkl mun makkaraa ei viiä". Ei menny, ku hetki nii taas oli rauha maassa. Onneks. Ja ku kotia päästiin nii Viivi oli eka joka nukahti. Aivan ja melkeinpä unohtui kertoa, et siks Viivi huus suurimman osan ajasta, ku Minttu yritti doggystylea. Meiän neiti murisi sille vaik itse harrastaa just samaa jopa joskus ihmisten jaloille, nykyään onneks vähempi. Jospa se ymmärtäis, et se ei tunnu kivalta esimerkiks Rokasta ku Viivi yrittää sille ehdotella. (:

Itse oon ny ollu töissä, et Viivi on taas totutellu vähä pidempiin päiviin yksin. Mut hyvin se pärjää, ku aamul ruokkii ja ulkona käyttää. Sit ku ymmärtää kattoo, et mitään tuhottavaa ei jää näkyville nii kaikki kunnos ku kotia tuun takas. Pitäs tieten jonkunlainen kakku väsätä, ku en viime vkl voinu, ku olin reissus mut ny vois tarjota kakkukahvit neidin synttärien kunniaks. (: Minäpä lähen tästä puuhasteleen koiruuden kans. Hauskaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! (: